Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 4. august 2013

Utvidet oppbevaring og litt nytt :)

I dag er siste feriedag og jeg har ryddet i tingene mine i scrappekroken.
Mye som skulle på plass og puncherene mine trengte iallefall mer plass. Det måtte jeg gjøre noe med, så da ble det utvidelse av "hyllen" min også :) Tror det ble litt mer oversikt over hva jeg har nå og de eldste puncherne fikk også komme fram i lyset igjen.


Fredag var det kveldsåpne butikker på Røros og turen gikk jo selvfølgelig innom der de har litt scrappesaker.
Noe nytt hadde de fått inn og jeg klarte ikke å la være ♥♥♥


Jeg fikk også en liten pakke i posten i går.
Bare måtte ha dette ♥♥♥


Det var alt for i dag.
Nå håper jeg å få scrappet litt :)
Ha en riktig fin kveld.

2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Smart oppbevaring til Punchene dine...
Nå er jeg i gang igjen etter en laaaaaang sommerferie..
Deilig med litt pause... Og så er det så gøy å sette seg ned igjen...
Håper på å få meg et eget hobbyrom i løpet av høsten, min kjære skal få kjellerstua igjen, og da får jeg kontoret hans.... Håper jeg....
Du har laget masse flott i det siste, og scrappeutstyretshaugen har blitt større......

Klem fra Kaia

Connie sa...

Fin oppevaring og så mange puncher du har :)
Dyr hobby vi har. Mye vil ha mer hele tiden.
Ha en fin uke
Klem Connie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails