Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 25. august 2013

LO - gutter leker også med dukker og litt nytt denne siste uka også

Det har vært fine dager nå, med sol og varme. Herlig å være ute og å være på tur i fjellet :)
Innimellom blir det litt scrapping også men ikke alt jeg kan vise fram ennå :)
Nå har jeg en liten fristund ved pc'n og her kommer da en LO jeg lagde for et par dager siden.
Deltar med den i Paulines utfordring hos That's just so cute- she so cute 37 - paljetter.


Mønsterark - FancyPants
Distress ink
Archival ink
Stempel  (billett og rullett) - TH 
stempel (vimpler) - kjøpt hos Søstrene Grene
Paljetter (stjerner og runde)
Filtfigurer og trefigur - Panduro
Tags og annen papirpynt.
Kantpunch - Fiskars

-----------

Noe nytt blir det stadig vekk til denne hobbyen :)
Noe nytt og noe brukt.





Ha en riktig fin kveld :)

5 kommentarer:

Bettina L. sa...

Å nok en flott LO Bodil. Liker kant detaljene og alle de små detaljene med tekst og stjerner. Klem Bettina

Pauline sa...

Se der ja, enda flere flotte paljetter!! :-)
Og en flott LO ble det også, jeg synes du er kjempeflink til å scrappe gamle bilder!
Printer du de ut på nytt eller har du et lager av gamle bilder..??..

Bodil sa...

Hei Pauline, disse gamle bildene har jeg hatt liggende - har mange bilder men nå begynner det å skrumpe inn på de gamle, så da blir det å printe ut nyere bilder etterhvert :)

Kristine sa...

Enda mere herlig shopping!
Gleder meg til å se alt du skal lage med de nye tingene!
Denne LOen falt jeg veldig for første gang jeg såg den!
Den er bare så fin! Herlig oppsett, og kombinasjon av farger. De små bilene og flyene er bare super skjønn! :D

Maya sa...

Utrolig herlig gutte LO! Flott bruk av paljetter og mange supre detaljer! Takk for at du tok utfordringen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails