Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 11. august 2013

TH-tag-august

I dag har jeg lagd ferdig min tag til Tim Holtz 12 tags of 2013, august.
Jeg lagde 4 stk ,  for å få teste dette med maskering av disse stemplene. Ikke alt ble like vellykket.
Passet jo perfekt at jeg hadde kjøpt disse reisestemplene (minste format) i sommer.
Her er de :)





Tags
Distress ink valnut stain
Distress stain pumice stone og frayed burlap
Distress markers pumice stone, ripe persimmon, black soot, salty ocean og faded jeans
Archival ink jet black
Stempel - TH
Stjerner - Storyteller
Brads - Karen Foster

Ha en riktig fin dag :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

I love your tags, they are very lovely and well done. I also love the stars and hardware embellishments!

Ann Kristin sa...

Så stilige! Tøffe stempler du har brukt. Min favoritt ble nok den med båten :)

❤ Kaia sa...

Nydelige tager du har laget..
Stemplene er lekre.....
Du har laget masse fint siden jeg var på besøk sist..
Ha ei flott uke....

Klem fra Kaia

Connie sa...

Så stilig :)
Moro med noe nytt.
Ønsker deg en fin uke
Klem Connie

Ellinore sa...

Flotte tags....morsomt med den teknikken der....artig og prøve seg på litt forskjellig...Klem

Gitte sa...

Super flotte Tags.

Bettina L. sa...

Tøffe tags du har laget her Bodil. Liker det veldig godt med alle reisedetaljene og stjerne og binders. Ha en flott kveld. Klem Bettina

Caroline sa...

Great Tags, very nicely done.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails