Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 1. februar 2011

Julebord

Er dere ferdig med å scrappe julebildene? Det er ikke jeg :)
Her er en LO hvor jeg har fått brukt noen av de hjemmelagde blomstene mine.
Blomsterknopper har jeg også lagd :)
Papirer som jeg fikk til jul, har jeg fått brukt på denne + litt rester :)
Så er det kakeserviett, swirler, charms, perler, brads, greiner, glitterlim og bling.
Klippet ut fra reklame, stanset ut med QK og Spellbinders.
Håndskrift og stickers bokstaver.
Svertet med Distress ink, Versa Color og Versa Craft.
Produsenter orker jeg ikke tenke på akkurat nå. Spør om det er noe dere lurer på.


Ha en fin og kreativ kveld :)

8 kommentarer:

-Sanna- sa...

Så koselig.
Og du har de filne juletallerkenene der, ser jeg.
Hvordan i huleste har du laget de tøffe blomstene?

Bodil sa...

Her er en video om disse blomstene
http://www.youtube.com/watch?v=gSbfl-3bEik&feature=player_embedded

Pinklady 68 sa...

En lekker jule LO!! Nydelig pyntet og fine "jule" farger:-) Note arket perfekt i bakgrunnen..og koselig jule service du har!

Klem Laila.

Pauline sa...

Kjempefin juleside, mange knallflotte blomster og andre fine detaljer!
Og jeg har knapt nok begynt på julebildene fra jula 2010 enda...

Ha en fin uke, klem! :-)

bestevenn sa...

Så flott LO du har laget, og nydelige de blomstene du har laget. selv.

Mona Evy sa...

Nydelig juleside! Kjempe fine blomster du har laget!
Klem, Mona

Toi9 sa...

En flott jule LO!!
Skikkelig fine de hjemlagede blomstene. Lekkert pynta :)

Ha ei fin uke :)
Klem Toini

Maggie sa...

Nydelig julebord!
Så fint du har pyntet denne siden! Herlig med kakeservietten, og dine selvlagde blomster er skjønne. Jeg så en tutorial på disse stoffblomstene nylig, og har tenkt å prøve meg. Dine rødrutete er bare helt herlige.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails