Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 8. februar 2011

Dagbok 7.februar

Det ble en ganske fargerik side i dagboken for i går :)
Jeg hadde bestilt meg noen nye farger i Touch Marker og de kom i går. 
To av rosafargene var temmelig like, jeg ser ikke noe forskjell på de. Det var litt dumt.
 Jeg har da som dere ser tegnet og fargelagt bakgrunnen med de tusjene.
7-tallet har jeg tegnet og klippet ut. Primablomsten har også fått litt tusj på seg.
Stanset ut rammer med Spellbinders.
Båndet er fra CreativeClub og saksa er fra Kuttut.
Stempelet er TeresaCollins.


Ha en fin dag og tusen takk for at dere følger med og komenterer :)

9 kommentarer:

UlrikaT sa...

Gratulerer til nye penner! :)
Fin bakgrund du har lagat med dem!
Klem/Ulrika

Pinklady 68 sa...

Fargerik, kreativ og flott dagbokside!!
Her i huset går det i promakers:-)
Kos deg videre med de nye tusjene!

Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

Gunn`s Kort sa...

Så flott! Herlige friske farger! Klem:)

Anonym sa...

Knallstilig side:)
Fargerikt og kreativt, helt råflott:)
Likte fargene!
Ha en fin dag, Bodil:)
Klem Lill

Lenas kort sa...

Stilig bakgrunds papir :-) Morro med nye tursjer :-) Flott side :-) Ha en fin dag :-)

bestevenn sa...

Så kul og oppfinnsom side. Gratulerer med nye tusjer.

Wenche sa...

Oj så mange lekre sider du har scrappet i dagboken din, Bodil!!! Herlig bruk av farger og dette må jo bare bli en helt fantastisk dagbok til slutt!!!
Ha en fortsatt fin og kreativ uke!!!
Klemmer, Wenche :0)

Anne Bente sa...

total flot og kreativ side

klemmmm

Knerten sa...

Så råtøft å lage bakgrunnen selv, på denne måten - stilig !!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails