Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 4. februar 2011

Dagbok 3.februar

men i alle dager...... nå skjer det noe rart her. 
Printeren slår seg på og begynner å vil skrive ut noe, helt av seg selv. Prøvde å slå den av to ganger men den fortsatte å slå seg på. Det var ikke noe ark i den, så jeg satte i ark og den skrev ut to bilder som jeg tidligere har brukt i dagboken min. Og den skrev da ut på to ark før det ble rolig av den, hahahahahahahahahahah.......
Ja ja, nå er det klart for en side til i dagboken min :)
Her har jeg et ark fra CretiveClub, svertet kanter og stemplet swirler på det.
Tape fra Prima. snøstjerner kuttet ut med Silhouetten og brads fra ???
Røde bling fra CreativeClub. Tall kuttet med en mal fra Fiskars.


Ha en fin fredag og en god helg :)

7 kommentarer:

Knerten sa...

Så lekkert, Bodil. Nydelig ark du har brukt her, og flott med perleavslutning (eller sten ?) på swirlene.
Ha en god helg :-)

Miss StampAlot sa...

Kjempefin Lo du har laget =) Har også en katt som er ivrig å skal være med ut. Han går laange turer sammen med oss.. Har funnet ut at han tror han er en hund.. hehe

God helg til deg og dine !

Hege sa...

Du er kreativ Bodil, jeg vet ikke om jeg hadde hatt fantasi til å lage en side hver dag.. Ser ut som at dere har nok snø ja, men for all del, dere kan gjerne beholde den.. for jeg har slett ikke lyst på;)

Håper du får en flott helg:)
Klem:)

Anne sa...

Kjempeflott albumside, liker så godt fargene du har brukt sammen her. :)

Maggie sa...

For et herlig bilde av katten din! Fin kombinasjon av farger du har brukt. Den rødprikkete tapen er herlig.
Ønsker deg en god helg!

Ellinore sa...

Ja, her må jeg virkelig si det har blitt produsert i det siste....lenge siden jeg har vært på nett, ikke greit og passere 60, bursdager i fleng....men hyggelig var det....flotte dagbok-sider som alltid....
Klem.

Sissel sa...

Enda en flott side i den flotte dagboka di, flink er du.
Takk for blomsteroppskrift, du er så god på å dele:))
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails