Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 5. mars 2017

Påskekort

Jeg har lagd et Påskekort i dag 😉
Det er sjelden jeg lager kort til Påske for det har aldri vært noen tradisjon hos oss med å sende Påskekort. Men det er jo moro å lage kort 😉




Hvit kartong
Gult tegnepapir
Mønsterark - Marianne design
Rissehjul til sømmene
Motiv - ukjent
Rammer - Spellbinders og Lifestyle Craft
Halvperler - Vivi Gade
Dymotape
Roser - WOC
Knopper - Kort&Godt
Blad - Storyteller
Tekststempel - KaBoks

Deltar hos:
Papirlosjen #3 - vinger

Ha en fin Søndag 😊

6 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint påske kort :)

Monica Langedal sa...

Eg har heller aldri hatt tradisjon med å lage/sende påskekort, men dette var nydelig. Flott motiv og akkurat passelig med pynt. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Påske. DT Monica

Frk. Bogstad sa...

Nydeleg påskekort :)
Tenk på kor glad og overraska den som får det vil bli ♥
Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
Vårlig klem frå DT-Audhild ♥

Elisabeth sa...

Flott kort. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin "vinger" utfordring. Klem DT-Elisabeth

Min hobbyverden sa...

Nydelig kort, både på utsiden og innsiden!
Tusen takk for at du deltar i Papirlosjens utfordring denne måneden.
Smil fra DT-Ane Lene

nitisartfromheart.bloggspot.no sa...

Kjempefint påskekort. Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin påskeutfordring!
Klem, Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails