Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 22. mars 2017

Bryllupskort

I dag har jeg puslet litt i scrappekroken og har fått lagd et bryllupskort. Litt uvanlige farger til et slikt kort, kanskje 😉 men jeg ble ganske fornøyd med dette kortet.




Kartong/Bazzill
Mønsterark - Papirdesign
Roser - Papirdesign
Blonde
Sommerfugl punch - MS
Hjerter
Bling - Papermania
Tekststempler - Kort&Godt
Mini doilie - doodlebug

Deltar hos:
Papirlosjen #3 - vinger
Scrappelyst - Mars - sommerfugler

7 kommentarer:

Sivic sa...

Så nydelig!!!
Dette ble flott, likte både fargene og den lekre pyntingen!
Forstår godt at du ble fornøyd med dette.
Jeg har vært på hobbyrommet jeg også i dag, etter sydenturen vi nettopp var på, er helsa så mye bedre at det var moro å hobbylere litt.
Ha en fin dag,klem

Lenes stempelkrok sa...

Jeg synes du har lagd en knallflott bryllupskort!
Det var gøy å se andre farger enn bare de tradisjonelle hvite, beige og gråe :-D

Takk for at du deltar i Papirdesign sin utfordring.
Klem fra DT Lene

Lenas kort sa...

Ett nydelig bryllupskort :-)Flink du :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Synnøve Aakvik sa...

Et nydelig kort som jeg får skikkelig vår-følelse av! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #vinger.
Klem fra DT-Synnøve

Ann Kristin sa...

Ett nydelig pyntet kort med flotte farger! Takk for at du deltar hos Papirdesign og Scrappelyst! :)

Ovedia Therese sa...

Nydelig bryllupskort med flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT - Ovedia Therese

Anita Sæterdal sa...

Et nydelig kort, takk for at du deltar hos Papirlosjen. Klem DT Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails