Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 11. mars 2017

Konfirmasjonskort og litt nytt

Jeg har lagd et konfirmasjonskort igjen og dette har en pengelomme på innsiden. 




 Hvit kartong
Mønsterark - Wild Rose Studio
Distress ink
Katpunch - Martha Stewart
Rammer - Spellbinders
Dies konfirmant- Kort&Godt 
Dies tekst - KaBoks
Tekststempel - Storyeller
Blonde - Europris
Blomst
Bling - Staz og Papermania

Deltar hos:
Hobbygarasjen Mars#46 - konfirmasjon
Papirplaneten #15 - vintage/shabby chic

--------

I går var jeg innom Amneus' boghandel på Røros for å kjøpe kutteplater. De hadde bare de lange inne nå så da kjøpte jeg det. Der var det også kommet inn nye dies og da måtte jeg jo ha et par pakker 😊
Ett Trykk kom i posten 😊


Jan delte kutteplatene for meg i dag og jeg pusset kantene.
Da fikk jeg to i standard størrelse og to litt mindre plater.



GOD HELG 😊

4 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig konf.kort! Kjempelurt å dele platene, det er jo ikke alltid vi trenger de vanlige heller! Klem ;)

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempeflott framside. Den kant punchen pyntet med bling ble så fin.
Og så fint at du gjentok tingene inni og bak på kortet


Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

pia iris sa...

Et flott kort både utenpå og inni.
Likte fargene 💙
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

Tindaloo sa...

Nydelig flott konfirmantkort, veldig stilig gjennomført :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
Beklager sen kommentering ♥ DT Tindaloo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails