Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 16. mars 2016

Rosa Påskeegg

Formen er heldigvis litt bedre og det klør i fingrene etter å skape noe i scrappekroken min. Nå som det nærmer seg Påske må jeg jo dekorere Påskeegg :)
Dette ble i rosatoner og hvitt.



Egget er malt med akrylmaling.
 Fargen har jeg blandet meg fram til selv med hvit og rød maling.
Rosa fjær og rosa hare - Nille
Rosa og hvite tulipaner
Rosa og hvite blomster
Rosa nelliker - WOC
Blad - Storyteller
Metallblomst-greiner
Rosa halvperler - Storyteller
Perle-bling-dekor klippet opp fra en "matte - Europris

Deltar hos:
Scrappegarasjen #22 - inspirasjonsbilde (inspirert av rosa)
Scrappiness #14 - ikke kort-LO-PL


9 kommentarer:

Guri sa...

Så nydelig påskeegg! Likte så godt måten du har brukt fjøra.

Anne-Eddie sa...

SÅ BRA at du er bedre ! Godt å kjenne virkelysten kommer tilbake !
Skikkelig lekkert påskeegg, nydelig rosa med feiende flott fjørpynt ! Klem ;)

Cathrine Sandvik sa...

Hei Bodil!
Så lekkert du har pyntet påskeegget! Må si meg enig med de andre at jeg likte måten du har brukt fjæra på, og de metallgreinene var virkelig prikken over i'en!

Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydelig og så yndigt dekoreret

God weekend, klemm

Unknown sa...

Nydelig påske egg du har kreert, takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness:)

Scrappegarasjen sa...

Nydelig! Lekkert med fjærne som falt så elegant nedover!
Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
www.scrappegarasjen.no

jorunn`s Fristed sa...

Noe så nydelig da, ble skikkelig inspirert. Tusen takk for at du ble med på Scrappiness sin utfordring, klemm DT Jorunn ♥

Maya sa...

Nydelig påskeegg! Og den påskeharen var utrolig søt!
Stilig kort! Digger gult! Takk for at du tok utfordringen til Scrappegarasjen! DT-May Linda

Unknown sa...

Nydelig påskeegg! Herlige farger og lekkert pyntet! Takk for at du deltar i vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails