Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 2. mars 2016

Påskegodt i pose og jeg har vunnet :)

Det nærmer seg Påske og jeg har lagd topper til godteposer.
Har fylt en pose slik at jeg får vist fram her i bloggen hvordan disse er tenkt brukt. Tenkte å overraske barnebarna med slike :)



Deltar med dette hos:
Hjerteboden #Mars - bruk fjær
Papirplaneten #4 - baby, barn, dåp

-------

Jeg var så heldig å vinne Søndagscrappen hos Scrapping.no for Februar med denne puteboksen.


Ønsker alle en riktig fin dag :)

7 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe søde påske poser, som børnebørn helt sikkert bliver glade for

Tillykke .... det er også en kæmpe nydelig æske

God dag, klem

Unni A sa...

Så koselige påskeposer! Disse blir nok satt stor pris på :)
Vel fortjent seier, lekker puteboks!
klem Unni

Cathrine Sandvik sa...

For en herlig ide Bodil! Fikk lyst til å lage slike jeg også! Disse posene er supersøte! Barnebarna dine blir sikkert kjempeglad :-)

Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

Brita sa...

Festlige påskeposer. Nydelig pyntet. Takk for at du deltar hos oss i NSHK.
DT- Brita

Kjersti sa...

Så fine disse var! Kos å få en slik påskegave:)
Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping, lykke til i trekninga!
Klem fra Kjersti:)

Ninas Hobbyrom sa...

Så herlig påskegodt! Takk for at du deltok i mars-utfordringen vår hos Hjerteboden! Klem fra Nina

Anita Sæterdal sa...

Så stilige poser du har laget. Takk for at du deltar hos Papirplaneten. Klem DT-Anita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails