Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 29. mars 2016

Art Journal og I rampelyset

Det er ikke alltid jeg får til en art journalside slik jeg vil og da maler jeg over med gesso eller hvit akrylmaling. Dette tar opp farge fra blekket jeg har brukt i bakgrunnen.
 Her har jeg drodlet med tusj i svart, rosa og lysegrønn.
Litt stempel og ink .....og vips....så var den ferdig :)


Deltar med den hos

--------

Jeg kom med I rampelyset uke 13 hos Scrapping.no med denne esken :)



Ha en riktig fin dag :)

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knall fin side..og ordene er jo så sanne ! Gratulerer med esken ! Den er virkelig flott ! Klem ;)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det bare super sejt art journal

Og tillykke med æsken som er så flot

God dag til dig, klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails