Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 10. januar 2015

TH tag Januar og litt nytt

Jeg måtte prøve meg på Tim Holtz 12 tags of 2015 for Januar.
Det er jo gøy å gjøre litt forskjellig :)
Litt vanskelig å få riktig farge på bildet, katten er mer gullfarget enn den er her.


Manilla tag #8
Symønsterpapir
Distress paint: wild honey, mowed lawn, broken china, picket fence og tarnished brass.
Distress spray stain: tarnished brass og valnut stain
Distress markers: black soot
Glue n seal
Gull glitter
Chipboarfigurer
Bånd
Charms
Tekst skrevet ut på pc.

-------

Litt nytt har det blitt :)
Premien fra Thats Just So Cute kom i posten i går 


så var jeg på shopping av litt nødvendigheter ;)

Ha en riktig god helg alle sammen :)

5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Rålækkert i skønne farver

God weekend, klemm

Aquarell sa...

Nydelig tag. :-)

Pia sa...

så nydeligt bud på januar tag, så flot
knus Pia

Anne-Eddie sa...

Flott tag med vakker tekst..! Klem fra Anne-Eddie ;)

Vikki sa...

Great tag! I love the fact you have put your own spin on it, as I have done. Vikki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails