Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 25. januar 2015

Julekort :)

Ja nå har jeg lagd årets første julekort :)  Det var ikke det jeg hadde tenkt å gjøre nå, men så var det en utfordring i forumet om å lage et kort med et av to bilder med fugler på. De var jo så fine og passer veldig godt til julekort. Kanskje jeg lager et med det andre motivet også ;)

Deltar med dette hos:
Scrapping.no forumet - bruk bildet
Kreativ Scrapping #1 - anything goes
Kort o Mania #122 - anything goes




Mønsterark - Panduro
Kantpunch - MS
Spellbinders
Tekststempler - NSS
stempel på baksiden - Kort&Godt
Kakeserviett
Blonde 
Brads snøstjerne - Storyteller
Metallhjørne - Kort&Godt
Bling - Nille
Stickles star dust

----------

Har fått litt nytt denne uka også;)

144 charms jeg kjøpte på en auksjon i forumet.

Fotoark og kutteplater måtte jeg ha påfyll av :)

Ha en riktig fin Søndag :)

6 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot julekort.

Dortesjs sa...

super fint kort og lækre ting du fik købt på aktion

Aquarell sa...

De var så søte, disse fuglene!
Nydelig kort. :-)

Maryann Laursen sa...

Super skønt julekort og lækre charms du har fundet her også.

Anne-Eddie sa...

ÅÅÅÅ, vakkert! Nydelig bildet og flott kort! Fine charms også! Klem fra Anne-Eddie ;)

Astrid sa...

Nydelig julekort Bodil :-)
Herlig motiv.

Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania. Lykke til !!

Klem, Astrid DT

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails