Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 6. januar 2015

LO - Nissebyen, jeg har vunnet og I rampelyset

Nå endelig har jeg fått scrappet en LO igjen. Dette er årets første og skal inn i mitt julealbum. Det blir nok en del LOer i det albummet ;) Har en del bilder som må gåes igjennom og skrives ut.

Deltar hos:
Papirlosjen - Januarutfordring - minst 3 ting som begynner på første boksta i navnet mitt. Jeg har bokstaven B og har brukt bånd, blomst, bling, bjeller og bilde.
Kreativ Scrapping #1 - anything goes


Mønsterark - Papirdesign og Minne-hjørnet
Bazzill
Glansbilde
Alfabetdies - QK
Blonde,bånd og blomst - fått i gave
Hus i tre
Rådyr i tre - Nille
Dombjeller 
Kantpunch og snøstjerner - MS 
Bling - Papermania

-----

Jeg vant i den siste utfordringen hos Thats Just So Cute

med dette julekortet


--------

I rampelyset hos Scrapping.no uke 2

med denne tagen 

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

8 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Super cool Bodil. Stort tillykke med diverse udmærkelser, men ikke overrasket, da det er rigtig fine projekter alle sammen. Dit Lo er også bare flot.

SirisKort sa...

Lekker LO Bodil!

Takk for at du deltar hos Papirlosjen.
Siri - DT

Aquarell sa...

Så fin LO! Nissebyen din er virkelig flott, og fortjente en egen LO. :)
Gratulerer med premie og rampelys, flott start på 2015. :)

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott, alt sammen! Gratulerer! Klem fra Anne-Eddie ;)

Cornelia sa...

Fantastiskt fin LO med bilder av en lika fin tomteby!

Grattis till utmärkelser och vinster, välförtjänta!

God fortsättning på det nya, kreativa året och tack för att du deltar i Hjertebodens utmaning!

EllenFossli sa...

Nydelig LO <3 Hadde lyst til å prøve meg på utfordringen med tre ting på LO/kort på forbokstaven din :), du var nok heldigere der.....hihi...... bokstaven e klarte ikke jeg å finne på en gang nok :) Gleder meg til å følge deg videre, og gratulerer masse med utmerkelsene <3 Det må bare være super gøy !

Jeanett sa...

Så nydelig og fin jule-LO.
Takk for at du deltar på bokstavutfordringen vår hos Papirlosjen.
-Jeanett-

Scratch sa...

Kjempelekker LO!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

DT Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails