Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 5. desember 2013

Pakkelapper og dagens gave :)

Jeg har lagd to pakkelapper med en av de nye diesene mine.
Synes denne klokken passet fint til det.
Jeg har stanset de ut i to lag, det ene hvitt til baksiden hvor jeg ar stemplet til/fra.
Lagd til utfordringen hos Cherish This #4 - christmas cheers
Deltar også hos:
Hjerteboden #12 - jul-alt annet enn kort
Kreativ Scrapping #12 - jul + rød


Mønsterark - Melissa Frances 
Klokkedies - Tim Holtz
Distress ink
Stjerner - Kort&Godt
Stickles crystal
Til/Fra stempel

-----------
Det ser ut til at jeg får mye Distress Paint i kalenderen i år, i tillegg til pynt.
Det er er jeg veldig glad for ♥♥♥♥ 


I dag har jeg tenkt å bake litt og ønsker alle en riktig fin dag :)

6 kommentarer:

Berit sa...

Flotte pakkelapper du har laget!
Skal si du er heldig som får så mye fint i kalenderen din:)
Klem, Berit

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er de smukke... en lækker dig du har brugt
Flot kalender pakke

God 5. december, knuss

Bettina L. sa...

Nydelig Bodil. Liker den nye klokkediesen din også. Lekker bruk av mønsterark og stjerner. Ha en flott kveld. Klem Bettina

Torill sa...

Lekre klokker da!
Og så heldig du er som har scrappekalender! Digg
Tusen takk for at du ble med på Cherish sin utfordring også!

Unknown sa...

Åå so flotte!! Sånne må ein kanskje laga sjølv :) tihihi ha ikkje pakkelappar endå.. desse va veldig flotte!

Tusen takk for at du deltar hjå oss i Kreativ Scrapping

Klem frå Tine

Janne sa...

Så lurt å bruke de til pakkelapper!! Ble sikkert noen flotte gaver♥Takk for at du deltar i utfordringen hos Hjerteboden ♥
Klem fra Janne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails