Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

onsdag 18. desember 2013

Handleliste og dagens kalendergave :)

En dag jeg var på butikken fikk jeg med en handleliste. Den måtte jeg jo bare lage en perm på og pynte den  litt opp til jul :) Tok to pappbiter og kledde med papir på begge sider og bant sammen med bind it all maskina. 

Deltar hos:
Storyteller #6 - Jul eller nytt år
Kort o Mania #98 - bildeinspirasjon
Hjerteboden #12 - Jul alt annet enn kort


Mønsterark - Storyteller
Kartongrester
Pompom-bånd
Tre dies - Tim Holtz
Ski, staver og snøstjerner - Marianne design
3D figur nissegutt
Liquid pearls
Stickles star dust
Bling - Staz
Bling stjerner - Kort&Godt

-------

Her er dagens gave i adventskalenderen min :)
Gøy å få all denne malingen som jeg hadde ønsket meg og all pynten er jo bare herlig å få. 
Bling får jeg aldri nok av, det brukes vel på nesten alt jeg lager ♥♥♥
Ekstra gøy at Jan har funnet ting jeg ikke har brukt før.


Håper alle har fine førjulsdager ♥♥♥

7 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot blok. Lækker gave.

nedergaard sa...

Flot handleliste og lækker kalender gave

Ha en god onsdag, knuss

Maryann Laursen sa...

Rigtig flot indkøbsliste og super lækker adventsgave igen i dag.
Og rigtig god før jul til dig også.

Aquarell sa...

Så flott den blokka ble. Skikkelig herlig. :)
Og du får superflotte kalendergaver! Flink mann du har til å plukke ut ting. :)

Audhild sa...

Så fint du har pyntet blokka. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring.
Klem, Audhild

Camilla sa...

Så flott handleliste!!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden Bodil <3
Romjulsklemmer fra Camilla

susanne halseth sa...

Så fin handlelistebok, så morsomt at båndet er brukt til snø :) Takk for at du deltok hos Storytellernorge.blogspot.no , håper du vil være med oss i det nye året også :)
Klem fra Susanne Halseth
DT-Storyteller

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails