Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

fredag 20. desember 2013

DT Creativica LO og dagens adventsgave

Årets siste bidrag for Creativicas blogg er en LO til temaene lykke og drodling/bruke penn. 
Bildet tok jeg om morgenen 2. Søndag i advent, da jeg sto opp til ferdig dekket frokostbord.
Det skal ikke så mye til før jeg blir lykkelig og glad :)


Grønn Bazzill
Mønsterark - Maja Design og My Little Shoebox
Stickersbokstaver - Papirdesign
Chipboard - Craft n Craftin
Blonder 
Bånd
Metallblomst - YouDo
Brads - Prima
Metallhjerter
Perlesnor
Shimmer Dots - Papermania
Bling - Landstoken
Blad - Papirdesign

Av egne ting
Hvit penn
Grønn glitterpenn
Hvit kartong
--------

I dag fikk jeg dette i adventskalenderen min :)


Ha en riktig fin dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Fantastisk LO og sikken en treat at komme op til et veldækket morgenbord, det ville da være en drøm at prøve LOL:
Og endnu en lækker gave idag. Hvor er de små kagemænd bare nuttede ha ha ha.

Eddie sa...

Veldig fint..... heldig du som har en som steller med deg ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Aquarell sa...

Flott LO. :-) Det er bestandig stas å stå opp til ferdig frokostbord.
Nok en flott kalendergave du har fått. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails