Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

tirsdag 17. september 2013

TH tag september

Nå har jeg lagd min tag til  Tim Holtz 12 tags of 2013 - September
Skikkelig gøy å prøve på de forskjellige teknikkene og like gøy å se de mange forskjellige resultatene også.
Deltar også hos:
Papirdokkene #51 september - stempel på en kreativ måte


Manilla tag #8
Distress ink:  picket raspberry, black soot og frayed burlap.
Distress stain: picket raspberry, picket fence, wild honey og peacock feathers.
Distress markers: picket fence og black soot.
Hvit gesso
Bånd - WOC
Stempel - TH
Stenciler - TH og Panduro
Stickers ord - Prima
Hjemmelagd anheng
Brosje - Notabene

Ha en fin blåsbortdag :)

6 kommentarer:

Connie sa...

Så stilig :)
Klem Connie

Pinklady 68 sa...

En lekker tag Bodil! Stilig effekt og flott layout:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Sissel sa...

Stilig tag.
Klem Sissel

Leila Egebjerg sa...

Flot tag du har lavet.
Klem Leila

Tone K. sa...

Åhh, knalltøff ! :) Så stilig !
Nydelige, tøffe og spreke farger og flotte detaljer. stilig bakgrunn også :)

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min. Setter veldig pris på det :)

Ønsker deg en fin-fin dag videre :)

Eva Marie sa...

Stilig og tøff ♥
Moro med disse tagene,jeg lurer på om jeg ikke skal prøve meg litt jeg også.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene
klem :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails