Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 24. september 2013

Dobbel tag-julekort4

Nå har det kommet snø på toppene i Hummelfjellet og det varsler om at vinteren ikke er langt unna.
Dette bildet er tatt fra kjøkkenvinduet/scrappekroken min i dag.



Jeg fortsetter nå med å lage julekort jeg og her kommer det 4. julekortet av denne typen :)
Deltar med dette hos:




Hvit, rød, brun og grønn kartong 
Tag dies - TH
Mønsterark - Panduro
Tre dies - TH
Grenpunch
 Spellbinders
Motiv - Digital paper shop
Tekststempel - Kreativ Hobby
Charms - Kuttut
Blonde
Bånd
Pepperkakemann 3D - Panduro
Bling - Kort&Godt

-------------

Og mens jeg skrev dette innlegget kom det pakke til meg i posten og her er bilde av det. Kan nesten ikke vente med å få testet dette og spesielt reinsdyret og sleden ♥♥♥♥♥


Ha en riktig fin dag :)

4 kommentarer:

Maya sa...

Denne oppgaven er jo bare perfekt for julekort!! Kjempe stilig tagkort! Takk for at du tok utfordringen hos TJSC!

Blåmeis sa...

Julestemningen lyser av dette kortet. Jeg gleder meg til å begynne med mine egne julekort. De grene-punchene er også en av mine favoritter til julekortproduksjonen. Tusen takk for ditt bidrag!

GryA sa...

Utrolig fint julekort! Hørtes ut som om du hadde en fin dag. Snø på toppene, julekortproduksjon og scrappepakke i posten. Kan det bli bedre.

Kjempehyggelig at du ville være med på utfordringen vår!

Bettina L. sa...

For et herlig julekort. Elsker fargene og detaljene med pepperkakemann og juletre. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails