Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

fredag 27. september 2013

DT Creativica - kort

Nå har jeg lagd et kort til i mørk mannlig stil til Creativicas blogg.
Dette kan likegodt være til en mann som til en dame.
Jeg har også denne gang valgt å ikke fargelegge motivet, men farget rundt i stedet.
Jeg har også pusset kantene på kartongen  med sandpapir.




Kartong - Core'dination
Mønsterark - 7gypsies
Distress ink valnut stain
Chipboard - Craft n craftin'
Metallblomst - YouDo
Scrappers floss - Karen Foster
Knapp
Alfabetstickers - Papirdesign
Stjernebrads - YouDo

fra egne ting
Svart acrylmaling
Motivstempel - North Star Stamps
Kantpunch - Martha Stewart
Oval ramme - Spellbinders


Ha en riktig fin dag ♥

4 kommentarer:

nedergaard sa...

Lækkert og gennemført kort... ser flot at du ikke har farvelagt motivet

God weekend til dig, knuss

Pinklady 68 sa...

Å, dette ble kjempe stilig!! Så fint motiv uten å fargelegge og nydelig ark sammen! me like:-)

Ha en fin helg!
Klem Laila.

Sissel sa...

Stilig og småtøft .
Klem Sissel

Bettina L. sa...

Lekkert gjennomført i monokrom stil Bodil. Flotte detaljer med kantpunch og dies. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails