Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 22. april 2013

Vekkerklokkekort

I går ble det kortlaging på meg og jeg testet den nye vekkerklokkediesen min.
Kjempefin å lage kort med, synes jeg og morsomt med andre fasonger enn de vanlige ☺
Ja, dette var gøy og jeg koste meg hele dagen  og det ble hele 4 kort ♥
Her kommer det første av de ♥
Deltar med dette hos:
Card and Scrap #53 - bruk dies




Hvit kartong
Mønsterark - TH
Vekkerklokkedies - TH
Spellbinders sirkler
Distress ink
Tekststempel - NSS
Blomster - WOC
Halvperler - Staz
Blad, Dusk og Brads

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

15 kommentarer:

Grethe sa...

For et herlig kort!! Og som du sier, det er virkelig morsomt med et kort i en mer utradisjonell form!
Heldige den som får dette!!

lissy-hanne sa...

super flot kort.ikke dumt med sådan en die.
knus

Tone K. sa...

Gosh...så artig og kreativt :)
Så morsomt å få et slikt klokke-kort da...skikkelig fint altså :)
Artig med den dusken også :)

Aquarell sa...

Så herlig kort! Morsomt med noe annet enn de vanlige kortene. :-)

Pinklady 68 sa...

Sååå stilig dette ble Bodil! KJempefint vekkerklokke kort!!!
Faller nok i smak hos en heldig mottaker:-)

Ha en fin dag! KLem Laila.

Gitte sa...

Super flot kort.
Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.
DT-Gitte.

❤ Kaia sa...

Det var råstilig !!!
Jeg så AJ tutorialen din, den var kjempebra.... Venter på 3-4 dylution stempelplater, stensiler, litt perfect pearl/mist og flere dylutionfarger...
Krysser fingrene for at det kommer i dag eller i morgen..
Og da skal jeg prøve meg litt vett du...

Klem fra Kaia

Therese sa...

Så kjempe tøft kort du har laget. Digger fasongen!

Sissel sa...

Så flott klokkekort, morsomt med nye fasonger og noe som er helt annerledes.
Klem Sissel

Knerten sa...

Så utrolig kul die du har fått tak i her, Bodil, kortet er kjempeflott !

Lenas kort sa...

Så kult kort :-) Me like ;-)

Anne Bente sa...

Åhhh så lækkert ♥

1000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.
knuzzz♥

Guri sa...

For eit stilig kort! Og teksten inni passa jo perfekt til dette kortet.

Eva Gro sa...

Utrolig tøft kort!

Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
klem fra
Eva Gro
DT medlem Card and Scrap

Grethe Røren sa...

Kjempestilig kort og bruk av TH dies. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails