Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

lørdag 27. april 2013

Vekkerklokkekort til Ernst Arne

Hipp hurra for Ernst Arne som fyller 30 år i dag.
Utrolig så fort som disse årene har gått  siden min førstefødte kom til verden ♥
Jeg har lagd kort til han også og det ble et vekkerklokkekort.
Viserne har jeg plassert på klokkeslettet han ble født ♥




Bazzill
Bølgepapp
Mønsterark - TH
Vekkerklokke og tannhjul - TH dies
Distress ink
Metallfolie fra en nøtteboks
Spellbinders sirkler
Tekststempel - NSS
Billett - hjemmelagd
30 tall i tre - TH
Kulelenke
 gammel nøkkel 
metallring fra en hermetikkboks
Brads

Ha en riktig fin helg alle sammen ☺

1 kommentar:

Gitte sa...

Igen et herligt kort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails