Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 28. april 2013

LO - klare for fest

Nå har jeg scrappet en LO igjen, denne gang av min eldste sønn og svigerdatter som feiret nyttårsaften og bryllupsdagen vår sammen med oss. 
Jeg har ennå mange bilder fra nyttårshelgen, som skal scrappes og settes inn i album ♥
Deltar med denne hos:
Kadas "anvend det du har" oppgave 11 - bruk pynt/dekor du har hatt liggende lenge.
Lisbets utfordring - bruk det du har


Hvitt ark
Stempel og ink - Dylusions
Distress stain
Rester av mønsterark - Nille
Kantpunch - MS
Bokstavstickers - Authentique
Alfabetdies - Sizzix
Gullfarget bling - Nille
Stjerner, perlebånd og filthjerter.
Stiftemaskin

Ha en riktig fin Søndag ♥

5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Lekker...
Kjempeflott med dylutionborden rundt kantene...
Lekkert oppsett og detaljer, som vanlig.....
(leeeenge siden jeg har scrappet nå.....)

Klem fra Kaia

Eva Helen sa...

Flott Lo

Klem Fra Eva Helen

Gitte sa...

Rigtig fint layout.

Anne-Eddie sa...

Kjempeflott LO! Liker detaljene dine ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Sissel sa...

Lekker, nydelig pynting.
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails