Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 15. mai 2012

IS

I dag fikk jeg en utfordring der jeg skulle scrappe i lyse duse farger og med hovedvekt på rosa og hvit.
Så i dag har jeg da vridd hjernen, sittet og kost meg med scrappingen og kommet fram til denne løsningen.
Deltar med denne hos:
Anonyme scrappere #45 - blomster og blonder


Hvit og rosa Bazzill
Mønsterark - MF
Litt rester i lysegrønn og beige
Mønsterarket er malt med gesso.
Gamle blonder
Kant og hjørnepuncher - MS
Swirl - Sizzix dies
Blomst, roser og knopper - WOC
Osteklut
Halvperler - Prima
Bling - Notabene
Blad og is - QK dies

Ha en fin kveld :)
Nå skal jeg finne to andre som jeg skal utfordre :)

9 kommentarer:

oheidia sa...

Duse farger, rosa og hvitt, det er ikke et problem for deg:) Dette ble kjempefint, Bodil og den veslke krabaten er så søt altså. Koselig LO!

Cathrin sa...

Er vel ikke noe utfordring for deg dette, synes du klarer de fleste stilene kjempebra etter det jeg har sett her inne hos deg. Denne ble jo også nydelig, masse flott pynt.
Her skinner sola i dag og det er skikkelig vår ute, plena er også snefri...ENDELIG! Kan jo nesten skimte sommern i det fjerne... ;o)
Ha en kjempefin kveld, Bodil!
-klæm-

Gitte sa...

Det blev da super fint.

Anne-Eddie sa...

Herlige bilder med flott oppsett!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Gro sa...

For en herlig liten skjønning. Og en nydelig LO. synes du tok utfordringen med lyse farger super bra, jeg.
Ønsker deg en fin 17. mai feiring.

Klem :o)

Tone K. sa...

Åhhh....denne var nydelig ! :)
Likte veldig godt oppsettet ditt....det avrevne rosa papiret og rammen. Masse fine detaljer også !
Knallfin ! :)

-Sanna- sa...

Du mestret jo det bra da, Bodil.
Riktig lekkert.
Klem herfra...

Connie sa...

Nydelig og rosa:)
Lekkert.
Ønsker deg en fin 17 mai.
Klem Connie

Bettina L. sa...

Dette var en lekker side Bodil. Ikke de fargene du bruker mest kanskje, men du behersker det godt og jeg liker godt designet på denne også. Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails