Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager. Jeg blir veldig glad om du legger igjen spor etter deg.

tirsdag 29. mai 2012

Hurra, hvor da?

Her har jeg lagd en LO som er til en 17.Mai utfordring i forumet til Scraphaugen.
Det måtte være med et bilde med et flagg på og ordet hurra skulle også være med.
Min LO er med årets 17.Mai-bilder av Miffa som sitter i vinduskarmen. 
Hun  lurer nok på hva dette  "styret" er for noe :)


Mønsterkartong - DCWV
Restebiter
Dies - Magnolia, Marianne Design, QK, Joy crafts og Tim Holtz.
Blomster - Prima og I am Roses.
Bladpunch og preger - Nellie Snellen.
Brads - Nille
Halvperler - Nille og Melissa Frances.
Bokstavstickers 
Mini kakeservietter - Creative Club

Nå skla jeg hive meg over en utfordring jeg har fått.
Ha en riktig fin og kreativ dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Gitte sa...

Super lækkert layout.

Sissel sa...

Du lager så flotte og morsomme Lo`er Bodil. Og disse AJ sidene er utrolig stilige :)
Klem Sissel

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, med morsomme bilder av Miffa. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails