Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 7. mai 2012

AJ et lite smil og ukens dokke

En ny side i min AJ er ferdig :)
Her trykket jeg feil og dette innlegget ble publisert før jeg hadde skrevet det,
............ HAHAHAHA.........
Men nå er det her :)


Distress stain
Mist og stempel (bladranker og bord) - Dylusions
Mine egne tegninger, hahaha
Svart tusj
Hvit akrylmaling

--------------

Jeg ble kåret til en av ukens dokker i Papirdokkeforumet igjen :)
Tusen takk Anne.


Og det med denne AJ-siden min :)


Ønsker alle en riktig fin og kreativ dag :)

6 kommentarer:

Kjersti sa...

Ååå, men den var flott Bodil! Så herlige farger - og teksten burde hengt i panna på oss alle:)
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Gunn`s Kort sa...

Du har blitt utrolig flink på dette!
En fornøyelse å se sidene dine:)
Klem Gunn

Connie sa...

Rå stilig:)
Mye nytt og så mye fint.
Du er så kreativ og flink.
Klem Connie

Anne-Eddie sa...

Du er rå på disse!! Gratulerer igjen!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Aquarell sa...

Utrolig flotte AJ sider! Du har en helt herlig stil over dem.:-) Og joda, holder fortsatt på med dagboka. Er bare mangel på datatilgang som gjør at jeg ikke får lagt de ut. Men alle opp til i går er ferdige. :-)

Bettina L. sa...

Dette var varme friske farger. Liker godt designen på denne siden også jeg Bodil. Kreativt og detaljrikt. Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails