Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 28. februar 2011

Fra den ene Til den andre

Enda en juleLO fra meg. 
Vet ikke om det passer så godt med juleLOer til utfordringer, men jeg prøver nå likevel.
Det er jo det det går i her her for tiden, utenom dagbøkene da.

Har brukt papirer fra KarenMarieKlip og Panduro.
Raspet kanter og tegnet med hvit og svart penn/tusj.
Et hvitt ark farget med rød blekkpute bak den brede blonden.
Blonde, roser, knopper og"krøller" fra Kort&Godt.
Blad fra Prima. En grønn blomst og en pyntenål.
Alle bokstavene og tag'en er stanset ut med Sizzix.
Embosset bokstavene med Gold Razzle Dazzle, morsomt navn :)
Gammelt rødt satengbånd.
Røde halvperler fra Nille.

Sender inn til disse utfordringene
Jeg har brukt strofen " fra den ene til den andre" fra barneleksangen "Ta den ring og la den vandre"
Scrappekammeret.-utfordring-25 -Må ha med en tag.


Litt sensur, for det er ikke alle som vil være på nettet og det må respekteres.
Ha en fin og kreativ uke :)

11 kommentarer:

Pauline sa...

Så fin juleside!!
Jeg er heller ikke ferdig med å scrappe jula.. (varer ikke den helt til påske da??)

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min, ha en finfin uke!

Klem! :-)

Berit sa...

Flott Jule-LO!! Jeg beundrer dere som klarer å holde på med jul nå. Selv har jeg lagt alt det som har med jula å gjøre langt unna og det kommer neppe fram før sommeren er over:)
Morsomt å følge med i dagboka di:)
Mange flotte sider!
Klem

Sissel sa...

Så driftig du er, kjempefin Lo og flott dagbokside:))
Klem Sissel

Mona Evy sa...

Herlig jule side Bodil!! Lekkert pyntet!
Klem, Mona

UlrikaT sa...

For en flott Julelayout! Fint med mange bilder og så fint pyntad!
Klem/
Ulrika

Connie sa...

Stilig :o)
Du er så kreativ.

Knerten sa...

Nydelig LO, Bodil. Veldig lekker sløyfe og blomst i rødt ! Likte også så fint den hvite borden du har tenget langs hele LO'en.
Ha en fin dag !

Grethe sa...

Du er så flittig og flink at jeg blir helt målløs her!
Nok en flott LO fra deg. Koselige julebilder! Flott LO!

Trine Lise sa...

Kjempe flott løsning på oppgaven vår. Lekkert!
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

Camilla sa...

Flott LO! Skikkelig julete!
Så bra å få med så mange bilder!!
Takk for at du deltar hos AS!
:D

Anette sa...

En lekker LO! Herlige mønsterark og farger ;)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring ;)
--klem--

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails