Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 14. februar 2011

Dagbok 13.februar

Nok en side i dagboken, nå ble det mye rosa/lilla her...
Til bakgrunnen har jeg brukt av det rosa papiret som var rundt Morsdagsbuketten.
Det blå/lilla er fra plasten rundt tulipanene.
Det prikkete er fra Webster's Pages, stanset ut kant med MS puncher.
Tag'en og  lappen jeg har srevet på er stanset ut med Spellbinders.
Et bittelite sommerfuglstempel.
Tall og blad er stanset ut med QK. Bling og halvperle. Rester av bånd. 
En rest av en blonde og litt av en nupperellebrikke.


Ha en fin valentine dag :)

13 kommentarer:

Grethe sa...

Denne var flott! Jeg liker effekten av nuperellebrikken! Jeg har brukt opp alle jeg har, så nå må jeg nok sende slekt og venner ut på bruktmarkedet rundt om i landet.

Ha en strålende dag!

Maggie sa...

Så deilig å bli vartet opp med frokost og blomster! Synes det er artig at du brukte det rosa papiret som bakgrunn. Liker gjenbruk, jeg :)

Anonym sa...

For en flott side og nydelig dag du fikk :)
Ønsker deg en fin dag idag også:)
Klem Lill

bestevenn sa...

Så flott morsdag du hadde!

Kjellaug sa...

Imponert igjen jeg...
Nuperelle,slår du mye av det eller?

Anne Bente sa...

åh... så nydelig side.

klemmm

May Britt sa...

du er helt utrolig flink med de dagboksidene dine, du bare spruter over av kreative løsninger:)

helt nydelig, har nesten ikke ord:))

Ha en flott, kreativ og god uke klem Maya

Gry-Heidi sa...

Nydelig dagbokside, rosa og lilla er fint :o)
Så lekkert Valentines-kortet ditt var!

Klem :o)

Lenas kort sa...

Nydelige blomster på en flott side :-) Ha en flott kveld :-)

Mona Evy sa...

Herlig side! Herlige farger sammen.
Det er noe til deg i bloggen min.

mettepip sa...

Kjempefin og detaljrik side fra deg igjen Bodil! Ser ut som du hadde en flott morsdag også!
klem fra
Mette

oheidia sa...

Nydelig side og jeg liker det rosa og lilla sammen! Nydelig nuppereller og du kommer til å få verdens vakreste dagbok til slutt!

Knerten sa...

Flott side, og gøy at du har stoff i bakgrunnen her. Såå lekre de små blonde/nuperellebitene du har nede i høyre hjørne - for en gullskatt du har :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails