Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 31. januar 2011

Dagbok 30.januar

Klar for en ny side i dagboken min :)
Mønsterark fra en blokk med papir fra The Crafthouse Press og litt kartongrester.
Papirbord fra Nille, swirler stanset ut med Spellbinders og bling fra Melissa Frances.
Tall i mosegummi. 
De blomstene jeg lagde ble alt for store til at jeg kunne bruke de i dagboken min. Derfor printet jeg ut et bilde av de og klipte de ut :) Så ble det fine blomster på denne siden også :)


Ha en fin dag og en flott ny kreativ uke :)
Tusen takk for alle koselige komentarer jeg får, jeg blir så glad :)
og takk for tipsene i forrige innlegg.

15 kommentarer:

Knerten sa...

Rødt er flott ! Kjempefin og frisk dagbokside :-)

Anonym sa...

Flott side i dagboken din og nydelige blomster du har laget :)
Ja, det er gøy å ha noe selvlaget pynt!
Ønsker deg en fin mandag, Bodil :)
Klem Lill

-Sanna- sa...

Steike, Bodil. Du er lurere enn reven.
Blomstene ser helt proffe ut. Du er så flink at.....
Jeg har nesa i malespannet istedet for i scrapping. Så jeg har litt pause.
Helt utrolig at hele huset må flyte, bare fordi en pusser opp stua.
Det er akkurat som om en dr.... i hvordan resten av huset blir seende ut i denne prosessen.
Jeg hater egentlig rot og skitt !

bestevenn sa...

Kul side igjen, og den forrige som jeg har sett og ikke hadde fått kommentert enda. Fine blomster du har laget.

Lenas kort sa...

Så fine blomstene ble :-) Siden ble flott den også :-) Ha en flott dag :-)

Pinklady 68 sa...

Så fine blomstene ble:-) En flott side i dagboken din dette også!

Ha en kreativ uke videre! Klem Laila.

Grethe sa...

Så flotte hjemmelagde blomster! De var virkelig til inspirasjon! Jeg har akkurat ryddet i masse gamle klær, og tenker at en hel del av de kanskje bør ende opp i mors scrappekrok...

Ha en strålende dag!

Gro sa...

En flott side til dagboka. Og jeg er fortsatt like imponert over prosjektet ditt. Skal du lage for bare januar eller hele året????
Klem :o)

b1te sa...

Godt nyttår! :)
Så utrolig flott dagbok du lager! Er mektig imponert!

mettepip sa...

Enda en flott dagbokside fra deg Bodil!
Synes du er så flink til å finne temaer for hver dag!
klem fra
Mette

UlrikaT sa...

Vilke flotte blomster du har laget! Så artigt att du har både scrappat om og brukt blomstren på layouten!
Klem/Ulrika

Pia sa...

så flot side

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Kjempeflott side i dagboka di. Så arti at du har brukt blomstene du har laget til siden din. Klem...Mona

Linda W sa...

tar av meg hatten, så flink du er:)

Mona Evy sa...

Nydelig side i Dagboka din!! Nydelig blomster du har laget!
Klem, Mona

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails