Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 29. januar 2011

Dagbok 28.januar

Her kommer den....
Og denne gang har jeg brukt et mønsterark fra Creative Club. 
Rådyrene er stanset ut i Bazzill.
Skiltet er stanset ut i hvit kartong og bølgepapp, TH dies.
Svertet kanter med Distress ink, vintage photo.
Tall stanset ut med Sizzix og hatt på Glossy Accents.
Snøen er korrekturlakk, glossy accents og stickles frosted lace.
Blå bling fra Nille.


Og imens jeg var ute og tok disse bildene i går, fløy det opp en liten løvmeis fra et hull i snøen.


Ha en fin lørdag og god helg :)

11 kommentarer:

Inger-g sa...

Flott dagbokside. Veldig kult å stanse ut skiltholderen i bølgepapp - den likte jeg kjempegodt! Ha en fin helg :-)

Gunn`s Kort sa...

Knallstilig!! Ha en fin og kreativ helg:)

Lenas kort sa...

Stilig side og flott bilde :-) Ha en flott lørdag :-)

Anne sa...

For en knallflott dagbokside, elsker de søte dådyrene! :D

Ha en flott lørdag.
Klem, Anne.

UlrikaT sa...

Herlig dagboksside! Såå fine dådyr!

God helg!
Klem/Ulrika

-Sanna- sa...

Denne var jammen herlig.
Så koselige Bambi'er.
Tusen, millioner takk for de søte dyrene. De var kjempefine. Du er snill du, Bodil. Og så flott kort da....
Jeg skal finne noe til deg og.
Nå holder vi på å male på stua.
Fyttikatta, så vondt jeg har i armen.
Taket tar heldigvis gubben. Men 60 m2 stue tar tid altså.
Jeg ønsker meg en leilighet !! Men ikke til sommeren, da vil jeg gjerne bo her.....
God helg og klem herfra.

Sissel sa...

Det var koselige morgengjester å få på besøk, blinkskudd du fikk av den fuglen:))Veldig fint dokumentert.
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Blomsten finner du video av på denne bloggen: http://thetatteredrose0610.blogspot.com/

Maggie sa...

Fantastisk blinkskudd du fikk av denne fuglen!

Knerten sa...

Litt av et blinkskudd, du må jo ha stått klar med kameraet ? Veldig bra. Koselig dagbokside, med flott papir og søte dyr .-)

Annette sa...

Tusen takk for hyggelig komentar i bloggen min :) setter stor pris på kommentarer fra en super flink scrapper som deg :)

Nå når jeg hadde en ledig stund måtte jeg inn å kikke litt rundt om hos deg. Kan sei at eg ikke e ferdig for her var det mye fint!!

Denne var en av de jeg falt for, farger, stemning og pynt appellerte til meg med en gang! Å bambiene var sååååå søte :)

Håper du har hatt en fin påske :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails