Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 25. januar 2011

dagbok 24.januar

Hmmm... en måned siden julaften, som tiden flyr avsted. Her er dagboksiden for 24.januar.
Jeg har oversett det som er rett foran nesa på meg da jeg rydda vekk julepynten.
Nemlig kjøleskapmagnetene. Blir en side i dagboka det :)
Har brukt restepapirer fra My Mind's Eye, Prima og CreativeClub.
Raspet og svertet noen av kantene. Hatt på gull-glitter.
Båndet vet jeg ikke hvor kommer fra. Blomst og brads fra Panduro.
Grenpuncher, hatt på Stickles star dust på grenene.
Tall stanset ut med QK. Orange og brune bling.

Sender inn denne til:
Vintage udfordring-15. - prosjekt med farger farger


Ønsker dere en flott dag :)

15 kommentarer:

Knerten sa...

Å, for en flott dagbokside du harscrappet Bodil :-) Liker denne stilen godt !
Ha en strålende fin dag videre.

Benita sa...

nøj den er flot din dagbogsside. Laver du virkelig en så flot side til hver dag i din dagbog? Det er da for vildt.

Tak for din deltagelse i vintageudfordringen. :)

Pinklady 68 sa...

En flott dagbok side dette også Bodil!!
Virkelig helt rå lekker Toffee-eske nedenfor også!! L E K K E R!!!

Ha en fin dag! Klem Laila.

Heidi sa...

Nå har jeg sittet og bladd meg bakover i bloggen din. For et fantastisk prosjekt å lage scrappe-dagbok! Og skjønner at du har laget ukesalbum i fjor. For noen minner du får.

Hobbykroken sa...

nok en flot dagbokside.
Og esken din var nydelig.

Ann Kristin

Anonym sa...

Flott side og morsom tekst :)
Klem Lill

Renate sa...

Spennende kort du har laget i flotte farger.
Flotte detaljer og.

Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
Hilsen Renate

Pia sa...

wow så flot side, lækre farver og detaljer
knus Pia

mettepip sa...

Flott side dette også Bodil!
Og det er jo umulig ikke å glemme igjen litt av julepynten da;)
Ha en fin kveld!
klem fra
Mette

Ellinore sa...

Atter en flott dagbokside....sukk....du er fantastisk.....Ja, hadde hvert flott og treffe deg under "martnan#
Klem.

Sissel sa...

Kjempefine sider du har har lagd siden sist jeg var innom, beundrer deg for å klare å lage noe nytt hver dag.
Sjokoladeeska di var også nydelig:)
Klem Sissel

Inger-g sa...

Så flott side, og for et imponerende prosjekt! Skal bli spennende å følge med på. Ha en fin uke :-)

Marianne sa...

En scrappedagbok....såååå stilig!!!
Tusen takk for at du valgte å bruke skissa vår til denne flotte siden, og lykke til!
Klemmer fra Marianne:)

Maggie sa...

Herlig historie!
Selv oppdaget jeg plutselig en gjenglemt nisse - hele 40 cm høy - så sent som i går, hehe.

Linda S. L sa...

flott kort :D
takk for ditt bidrag til vintage udfordring!
klem linda s l

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails