Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 21. desember 2018

21. Desember - Julekort, DT PLiN, luke 21, Umulius og litt nytt

Ja nå er det ikke mange dagene igjen til Jul og her kommer det et Julekort til.


----------


Forrige uke hadde jeg satt av til Julebaksten og under hele den uken tok jeg bilder av det jeg bakte. I dag skal dere få se hva jeg har funnet fram  for å lage PL-sider av dette til mitt Julealbum.

Jeg printer ut mine bilder selv for da er det lettere å planlegge størrelse/format på bildene etter hvilke PL-lommer jeg vil bruke.
 Jeg har valgt å bruke mønsterark fra Papirdesign til disse sidene.
 Lommene jeg skal bruke er delt inn i 4x4 og 4x3.


Pynten lager jeg ved hjelp av dies og restekartong. Her har jeg funnet fram diesene jeg vil bruke og som passer til baketema. Jeg har også  planlagt å bruke stickersbokstaver, enamel sticers og bling.


I morgen skal dere få se hvordan sidene mine ble.

----------

I dag fikk jeg stickers.


Umulius har filmparty.


Litt nytt jeg kjøpte nå før Jul.




Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails