Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 1. desember 2018

1. Desember - Adventskalender - Umulius og litt nytt

Jeg har også i år en scrappekalender. Innholdet i den er det Jan som har kjøpt inn og jeg aner ikke hva det er uten at det er noe til scrappingen.  Jeg måtte ha noe å henge posene på så da dekorerte jeg en kleshenger.


 Her er posene hengt på.


I dag fikk jeg en pakke bling.


------------

Jeghadde så lyst til å finne på noe gøy til Jan i Adventstiden og gikk til innkjøp av en rampenisse og dør med utstyr. Så er det bare å finne på noe gøy.
Her bor Umulius.


I dag har Umulius puttet drops i tyggispakkene til Jan.


---------

Litt nytt til scrappingen har det også blitt.



Ønsker alle en fin Adventstid.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails