Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 19. april 2016

Minialbum

I bloggen Scrappiness fant jeg en videotutorial, lagd av Lone, på et minialbum.
Det måtte jeg bare prøve og har hittil lagd to slike album.
I albummene mangler jeg bilder og tekst. Det får komme på plass når jeg vet hvem som skal få de og i hvilken anledning jeg skal bruke de.
 Her kommer det bilder av det ene albummet :)






Deltar med dette hos:
Kreativ Scrapping #4 - minst 3 farger
Scrappelyst - April - alt er lov


7 kommentarer:

Veronique sa...

Stilig album :)

Anne-Eddie sa...

Dette var nydelig! Har nettopp laget to albumer, men denne var veldig stilig! Klem ;)

Lenas kort sa...

Knall fint album :-)

Frk. Bogstad sa...

Stilig stilig stilig :)
Nydelige ark og flott album ♥

Scratch sa...

Stilig album!

Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

DT Linda

Katrine E. Bråten sa...

Veldig lekkert! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

Eva R. Fandrem sa...

Kjempeflott album, Bodil!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-Eva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails