Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 28. april 2016

Konfirmasjonskort til gutt

Når jeg nå hadde kjøpt nye dies til konfirmasjonskort så måtte jeg jo prøve de. Dette kortet ble vel clean and simple til å være meg, men jeg ble ganske så fornøyd med det :) Inni kortet har jeg lagd en pengelomme. Konfirmasjon hører våren til her jeg bor, men ikke mye som minner om vår ute nå om dagen når snøen daler ned og det er gufsekald vind, brrrrrrr. Godt er det da å ha en hobby å kose seg med innendørs :)




Mønsterark - Papirdesign
Kartong
Dies  tekst - KaBoks
dies - konfirmant - Kort&Godt
Spellbinders
Rub ons lommeur
Blingstjerner - Kort&Godt
Kantpunch - MS
Tekststempel - Storyteller

Deltar hos:
Papirdesign - April - konfirmasjon
Papirlosjen #4 - konfirmasjon/ungdom
Kort o Mania #151 - konfirmaasjon
Kreativ Hobby - April - konfirmasjon

8 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fint konfirmasjonskort :)

Anne-Eddie sa...

Flott kort! Liker diesen her godt! Klem ;)

Heidi sa...

Lekkert var dette. Elsker alle stjernene
Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

DT-Heidi

Kari sa...

Stilig og gjennomført konfirmasjonskort!
Takk for at du deltar hos Hjerteboden!

Kari

Frk. Bogstad sa...

Kjempeflott konfirmasjonskort :)
Fint både inni og utanpå :)
Takk for at du deltek på utfordringa hjå Papirlosjen.
Klem frå DT-Audhild

Scratch sa...

Flott kort!

Tusen takk for at du deltar i aprilutfordringen vår hos Papirdesign :)

lillesmor sa...

Veldig flott konfirmasjonskort!
Takk for deltagelsen til aprilutfordringen hos Papirdesign.

❤ Kaia sa...

Lekkert kort.
Takk for at du er med på Kreativ Hobby's konfirmasjonsutfordring.

Klem fra DT-Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails