Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 8. november 2015

Julekort og en ny punch

Her kommer et nytt julekort med en av de kule fuglene på :)




 Hvit kartong 
Mønsterark - Panduro
Distress ink tea dye
Spellbinders
God Jul dies - Papirdesign
Stempel og dies - TH
Distress stain
Distress markers
Tekststempel - NSS
Blonde/bånd
Snøstjernepunch - MS
Rose - WOC
Bling - Staz

----------

Kjøpte meg en punch før helgen og jeg må si jeg ble litt overrasket over at den lager tre hull i den sirkelen som blir stanset ut. Den er nok til å bruke motsatt av det jeg trodde :)


Ha en fin Søndag/farsdag :)

3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Kæmpe nydeligt julekort
og ja, det er ikke altid køber det man tror ;-))

God søndag, klem

Anne-Eddie sa...

Flott kort som det forrige!! Liker brettinga og fuglen selvfølgelig!
Jaja, har endel feilkjøp jeg også ! Hehe.. Klem ;)

Gitte sa...

Flot kort.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails