Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 27. november 2015

Flip-it julekort og litt nytt ;)

Her er et flip-it julekort til. Ble jo helt håpløse bilder, men det er bare blitzen som gir gjennskinn i glansbildene. Heldigvis, får jeg vel si ;)



Jeg har kjøpt meg litt brukt til scrappingen, dies og embossingfoldere.
 og fikk så fin gave med på kjøpet :)

Litt nytt har jeg også kjøpt :)


I dag skal jeg få på lys på treet ute og finne fram adventsstaker, duker og litt pynt.
Ønsker alle en riktig god helg :)

2 kommentarer:

Unni A sa...

Veldig flotte disse flip-it kortene dine! Ikke så lett å ta bilder bestandig, men det vet vi jo de fleste av oss :) Nå på denne tiden av året kan man vente i dagesvis på skikkelig dagslys.
klem Unni

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smukt og lækre indkøb

God weekend til dig, klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails