Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 10. august 2015

PL sider, nytt QK-alfabet og leker til barnebarna

Jeg har da holdt på litt med mitt PL-album i sommer også, men har ikke fått tatt bilder av sidene før i dag. Dette er bilder fra shoppingen på Bikuben sommeren 2013. Har brukt en og en halv PL-lomme til dette.


I dag fikk jeg et QK-alfabet i posten. Greit å kunne kjøpe brukte ting når det er som nytt. I tillegg var det med gave fra selger :)


Jeg har rotet litt i uthuset og funnet fram noen av vår datters leker, som jeg tenkte barnebarna våre kan leke med når de er her hos oss. Dette må da bli fint for våre to prinsesser :)


Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Skønne sider og så hyggelig at finde gamle legesager frem :-))

Ha en god dag, klemm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails