Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 10. mars 2015

Art Journal og litt påfyll :)

Jeg har omsider fått lagd ei side i min art journal igjen. Nå er det sannelig lenge siden sist. Håper jo å få tid til maaaange flere ;)
Deltar med denne hos:


Stempler, spry ink og stenciler - Dylusions
Rullestempel (små trekanter) - Glitz
Archival ink
Svart tusj
Glue n' seal - Ranger

---------

Var innom bokhandelen på Røros i dag, for å kjøpe mer tape og en vannfast stempelpute. Der fant jeg noen nye swirler som også måtte få bli med meg hjem ;) De små swirlene er i forskjellige farger.


Ha en fin kveld :)

1 kommentar:

Maryann Laursen sa...

Kanon art journal side du har lavet. Og super lækre små swirler, du fandt her, de skal nok pynte på mange projekter fremover.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails