Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 24. mars 2015

ART JOURNAL og litt nytt igjen :)

Da jeg lagde denne art journalsiden kvernet det ett ord om og om igjen inne i hodet mitt : fanget
Prøvde flere ganger å få til en tittel/tekst på denne siden, men dette ordet ble så intenst at jeg bare måtte bruke det. Rare greier dette sinnet vårt for etter at denne AJ siden ble ferdig, har ikke dette ordet vært i tankene mine i det hele tatt.
Deltar med denne hos:
Ett Trykk jubileumsutfordring 23 - spray, sjablonger/stenciler


Spray ink - Dylusions
Stenciler - Dylusions og TH
Stempler - Dylusions og Heindesign
Scart tusj
Hvit penn/tusj
Archival ink
StazOn

------------
Litt nytt kom i posten i dag, jippiiiiiii ;)
Døgnet er herved utvidet med "ørten timer"




Ha en riktig fin dag :)

5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Tenk om vi kunne utvidet døgnet med minst 8 timer innimellom. DET hadde gjort seg...
NYDELIG AJ side, fantastiske farger og stempler...

Klem fra Kaia

Sivic sa...

Kjempefin Art Journal side, dette er du flink til!
Kjekke nye hobbysaker du har fått deg også :)
Ha en fin dag,klem

Unni A sa...

Fantastisk flott AJ side! Godt du ikke ble gående å dvele ved ordet fanget!
Så mye fint du har kjøpt!
klem Unni

Aquarell sa...

Herlig AJ-side, flott og fargerik. :)
Og kjempemasse flott du har kjøpt deg.

Frk. Bogstad sa...

Spennande art journal :)
Ser du har kjøpt kvite pennar. Kva heiter dei?
Eg kjøpte nokre hjå Bikuben, diverre funkar ikkje dei .. :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails