Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 14. februar 2015

PL - Triaden, valentinegave og ny tape

Nå har jeg lagd ei side i mitt reisealbum som jeg begynte på i fjor. Det blir mest PL-sider i dette men en og annen LO blir det også. Her er bilder bra da vi var på shopping på Triaden, i Lørenskog sommeren 2011. 
Deltar med denne hos Ett Trykk jubileumsutfordring 3 - PL-side.


Bazzill
Mønsterark - DCWV
Alfabetdies - TH
Piler dies - Sizzix
Stickersbokstaver - Nille
Blomster og brads - MM

---------

I dag er det Valentine og Jan fikk minialbummet jeg lagde til ham. Det ble han glad for ♥
Jeg fikk gave fra Jan og han vet jo hva som varmer mitt hjerte ♥♥♥


Jeg har kjøpt meg ny type tape til scrappingen (+ en vanlig rull).
Jeg har ikke hatt så god erfaring med tapedispensere før så jeg ble positivt overrasket av denne.
 Den sitter godt og var lett å bruke.

Nå skal jeg bake en kake tenker jeg og så blir det vel litt scrapping i helgen også :)
Ha en riktig fin Lørdag :)

2 kommentarer:

Gitte sa...

Flot side. Lækre gaver. :-)

Maryann Laursen sa...

Fin side og igen lækre gaver fra Jan, han er godt opdraget ha ha ha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails