Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 28. februar 2015

Minikort og nye dies

Minikort er kjekt å lage og jeg lagde likegodt 3 stykker  i 3 forskjellige farger :)
Kortene er 4" x 4"
Deltar med de hos: Ett Trykk jubileumsutfordring #12 - minikort




Innsiden på kortene ble enkle og jeg har forskjellige tekststempel i de.
 Tar med bare det ene her.


 Baksiden på kortene ble også veldig enkle.

Kartong/Bazzill
Embossingfoldere - Cuttlebug og Spellbinders
Dies - Nellie Snellen og Sizzix
Blonde
Blomster
Blingswirler - Prima
Bling - Papirdesign
Halvperler - Papirdesign
Grønne snurrer - Kort&Godt
Blad - Papirdesign
Motiv - by Digital Paper
Tekststempler - Kort&Godt

------------

I går fikk jeg en pakke i posten med dies jeg hadde bestilt ;)



Fikk meg en god latter da jeg så hvor små MemoryBox-diesene  var, hahaha.. det er nok de minste og søteste dyrene jeg har sett :)
Ha en riktig fin helg alle sammen :)

7 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempeflotte kort! Morsomt med serier!! Fine ting du fikk i posten og! Om jeg kan spørre deg, hvilken flytende lim bruker du!
Brukte en fra Europris som har gått ut..har problemer med å finne en jeg er fornøyd med..må være spiss på og litt større flaske. Den må også tørke blankt! Klem ;)

Berit sa...

Herlige minikort!

Bodil sa...

Jeg bruker bare den grønne limtuben fra Scotch.

Maryann Laursen sa...

Sååå flotte og smukke kort, du har lavet her Bodil, de er bare rigtig søde og fyldt med fine detaljer overalt.
Og sikke da en lækker stak dies, du fik der, de er bare flotte alle sammen også, og ja de dyr er da vist godt nok miniature ha ha ha. Nogle gange snyder billeder bare rigtig meget ha ha.
Rigtig god week-end til dig.

Meretekj sa...

Kjempefine, små kort du har laget.
Klem, Merete

Jorill sa...

Kjempefine og skjønne minikort du har laget😄😄
Kjekt med litt nytt scrappestæsj og gleder meg til min pakke kommer. Der er blandet annet litt til PL - så nå skal det testes👍👍

Ha en fin kveld.
Klem Jorill

Gitte sa...

Super fine kort. Lækre dies.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails