Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 21. januar 2015

LO - islykt

Før jul kom jeg over et tips om å fylle vann i vanlige ballonger og legge de ut i snøen. Der skulle de ligge til de var nesten helt spekt. Mine lå i nesten ett døgn i -15 grader. Da tok jeg de opp av snøen og de sprakk på undersiden og resten av vannet rant ut. Fant ut at de skulle nok ha stått oppreist for å få en finere form, men de ble jo morsomme da ;)  Så tente jeg telys i de og det ble jo fine lykter.


Bazzill
Mønsterark - Kort&Godt
Kantpunch - MS
Snøstjernebrads - Storyteller
Snøstjernedie - Simon SaysStamp
Bling
Metallramme - Nille

Deltarhos:
Storyteller #30 - Snøkrystaller og/eller glitter
Kort o Mania #122 - anything goes
Kreativ Scrapping #1 - anyting goes

Ha en riktig fin dag :)

6 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor er de lygter fine og rigtig sjove også. Sjov ide, som vi nok alligevel ikke har frost nok til at kunne prøve endnu alligvel, selv om det er blevet rigtig koldt her også de senere dage.
Men LOén er blevet super flot må jeg sige.

Anne-Eddie sa...

Åh, så lurt! Det passer nok best for de som bor der det er så mange kuldegrader..!! Hehe, ikke her med fler pluss enn minus!
Flott LO! Klem fra Anne-Eddie ;)

Meretekj sa...

Dette var jo kjempelurt! Noe jeg må prøve nå når vi har det så kaldt.
Nydelig lo i fine farger og med flotte detaljer.
Takk for at du deltar hos Storyteller.
Merete

Aquarell sa...

Så fin LO. :-)
Vi prøvde også å lage slike lykter i jula. De ble jo faktisk fine. :-)

Unni A sa...

Så stilige islykter! Og kjempeflott LO!
klem Unni

SirisKort sa...

Så herlig LO!
Takk for at du deltar hos KortOMania!
Siri DT

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails