Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 2. januar 2015

Jeg har vunnet og nye dies :)

I dag må jeg få skryte litt, hihihi... det var nesten så jeg satte kaffen i vrangen i går kveld. 
Jeg har nemlig vunnet i Tim Holtz 12 tags of 2014 for Desember med denne tagen ;)



Det blir spennende å se hva jeg får i premie derfra.

-----------

I dag har jeg vært til Røros en liten tur og tok turen innom bokhandelen, for å se om jeg fant noe jeg kunne kjøpe for et gavekort jeg fikk i julegave. Det ble da noen nye dies på meg ;)


Formen er heldigvis litt bedre nå, så da går det vel rette veien :)
Ha en riktig fin kveld og god helg.

5 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Rigtig hjertelig tillykke med det, men også virkelig velfortjent med det super flotte tag, du havde lavet. Og ja det blæír jo spændende at se, hvad deet kan give i præmie, men sikkert noget godt, når det er fra TH.
Godt at høre, at du får det bedre, og det går fremad, så du kunne komme ud og få brugt dit gavekort til disse lækre dies her, de er rigtig fine alle sammen.
Håber du snart er helt på toppen igen og dit gamle jeg så du kan komme ind og hygge dig med alle de fine nye ting.

Aquarell sa...

Gratulerer, det var velfortjent med den nydelige tag ' en. :-)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Stort tillykke ... Det er også et super lækkert tag. Og sikke fine ting du fik købt

God aften , klemm

Anne-Eddie sa...

Gratulerer masse! Da gleder vi oss også, til å se hva du får !
Flotte dies. Du handler med tanke på neste jul, skjønner jeg ! Klem fra Anne-Eddie ;)

Pinklady 68 sa...

Så gøy du vant Bodil:-) En nydelig tag!!
Godt nytt scrappe år! Kos deg med alle dine nye fine dies:-)

KLem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails