Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 10. november 2014

dagbok 7., 8. og 9. November

Jaha..så blir det flere dagboksider her igjen :)

Kjøpte noen gaver i dag og de kan jeg ikke vise fram her.  Var innom bokhandelen for å kjøpe meg en ny penn og fan da en ny die også ;) Adventskalenderen er ferdig.

Bakte en bløtkakebunn og så ble det kake til tv-kvelden (tyvstart på farsdagskaka)
En gave jeg ikke kan vise fram her.

Farsdag i dag, vi har spist resten av kaka jeg lagde i går ;)
 ....og jeg har begynt på julekorta ;)

Ha en fin dag alle sammen ;)

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Knallflotte sider!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Maryann Laursen sa...

Super flotte sider her igen igen, og den kage ser bare lækker ud, håber den smagte ligeså godt som den der ud.ha ha ha

Aquarell sa...

Flotte dagboksider, og nydelig kalender.
Har laget et par tre slike kalendere med dies selv, og det er en goooood del bretting der, ja... :) Men resultatet blir jo ganske bra, da.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails