Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 26. november 2014

3 JULEKORT

Jeg har som nevnt tidligere lagd noen julekort. I år bestemte jeg meg for å lage litt enkle kort uten fargelagte motiv. Valgte å kun bruke ensfarget kartong på de. Kortene er doble og med blå kartong  på alle sider. På innsiden har jeg stanset ut skrivefelt i hvitt med stemplet tekst på den ene.
Her er de tre første julekortene ;)




Kartong/Bazzill i forskjellige farger.
Blonder og bånd
Dies: KaBoks, Marianne Design, Cottage Cutz og Tim Holtz.
Bling: Staz, papermania og Papirdesign.
Bling stjerner: Kort&Godt
Kantpunch - Martha Stewart

Her har gradene krøpet ned til -15 og vi skal snart ut en tur, brrrrrrr....
Ha en fin kveld :)

5 kommentarer:

Sissel sa...

Kjempefine julekort, flotte dies og nydelig blåfarge.
Klem Sissel

Maryann Laursen sa...

Som altid super flotte kort og alle med nogle seje diecuts on, sååå flotte alle tre.

Aquarell sa...

Nyyydelige kort, liker at de er blååååå. ...:-)

Gitte sa...

Super flotte julekort.

Anne-Eddie sa...

Kjempefine kort! Hvorfor gjøre det komplisert med farging, når det kan gjøres så lekkert som her! Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails