Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 16. juni 2014

dagbok 13., 14. og 15. Juni

I dag kommer det tre sider i dagboka for Juni :)
Ble litt stressa da jeg skulle ta bilder av de for jeg oppdaget at den siste av de hadde jeg scrappet på feil plass i boka. så da var det bare å pelle det av igjen og få det på riktig side. Hadde ikke vært så farlig om det var på en av de løse sidene da. Så når det var gjort og jeg skulle ta bilder, ja da var det slutt på batteriet i kameraet, hmmfffff.....så jeg måtte fram med mitt lille digitale og heldigvis var det igjen litt batteri på det :)

Innkjøp av engangsutstyr til grillhuset og så fant jeg scrappesaker på Europris. Klarte ikke å la være å kjøpe litt, men skulle jo helst ha hatt mer, hahaha...

Nydelig vær hele dagen, men Miffa fant seg en fin plass mellom lupiner og gress.

Stekte noen vaffler til kvelds :)

Håper finværet kommer tilbake. En dag innimellom er ikke nok.
Ha en finfin dag alle sammen :)

4 kommentarer:

mettepip sa...

Imponert over disse store arbeidene dine Bodil!
Ha en fortsatt flott og kreativ uke!
klem fra
Mette

Maryann Laursen sa...

Skønne sider endnu engang Bodil, og herligt når man gør et godt køb, og kan høre du er ligesom jeg og altid fortryder bagefter at man ikke nappede lidt ekstra ha ha ha. Du må afsted igen og se om de har mere.

Unni A sa...

Herlighet så produktiv du er! Og alt du lager er så forseggjort og gjennomført. Flotte dagboksider! Knappekortet ditt er nydelig og AJ'en fargerik og herlig.
klem Unni

Pinklady 68 sa...

Tre nydelige dagboksider!! Europris har mye fint scrappe utstyr:-)

Ha en fin sommeruke!
Klem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails