Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 11. mars 2014

Dagbok 9. og 10. Mars

Her går det unna...........to sider til i dagboka kommer her :)

Jan har båret inn mye av veden og nå er det snart klart til å starte på en ny runde med kapping og kløving av ved :)

Mat må vi ha :) Jeg har bakt brød og "rundstykker" og fant ut at jeg likegodt kunne steke noen vafler også :)

Jeg håper å kunne få lagd noe i scrappekroken i dag, men har ei masete katte som vil ha oppmerksomhet hele tiden og sitte på fanget og koooose :)
Ha en fin dag alle sammen.

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WOW hvor ser det lækkert ud med de fine kager. Nu fik jeg helt lyst til at bage vafler også, da det er længe siden he he, men bagte ellers selv igår, da det var gemalaens fødselsdag, men godt nok ikke vafler.
Hvor ser det koldt ud udenfor jeres sted, men også ret skønt med solen fremme dog.

Pinklady 68 sa...

Hos deg går det virkelig unna:-)
To lekre dagboksider!! Og yammy bakst:-)
Ha en strålende tirsdag!

Klem Laila.

Unni A sa...

Jammen er du produktiv! Ikke bare lager du dagboksider, kort, art journals, LO'er osv, du rekker jo så mye annet også hver eneste dag! Hvor mange timer har du i døgnet egentlig? Har du noen til overs må du gjerne sende noen over til meg :)
klem Unni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails