Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 26. mars 2014

Dagbok 24. og 25. Mars

To nye sider i dagboka mi i dag. Det er ikke alltid like lett å finne ut hva jeg skal ha bilde av, men noen ganger kommer det helt av seg selv :) som da jeg skulle ha en daddel til kaffen og Miffa ble veldig rar og nysgjerrig på hva jeg hadde. Da var hun rask til å knabbe en  og leken var i gang. Det så ut som Miffa trodde dette var en mus, hahahah...

Den store daddeljakten :)

kremt.......mere nytt, hahaha ....♥

Ønsker alle en riktig fin dag :)

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

2 flotte sider her igen Bodil, og ja de kære dyr er ofte gode for et herligt grin på denne måde, og hun er da ret cute, som hun jagter den daddel ha ha ha. Og det er jo altid lækkert med lidt nyt nu og da også er det ikke? ha ha ha
Há en rigtig god dag.

Gitte sa...

Flotte sider. :-)

Anne-Eddie sa...

Kjempefine sider som vanlig!
Søtt med pus som fant sin leke i en daddel!! :)
NYTT !? Hm, ja, du fortjener det nok!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Unni A sa...

Jeg synes du er veldig flink til å finne noe å ta bilder av hver eneste dag! Kjempefine dagboksider igjen :)
klem Unni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails